Lägenhet!?

Har hittat en lägenhet jag är lite småsugen på att köpa! Det som känns en smula tråkigt är att det är längst ner... Fördelen är att den har balkong till skillnad från min och föreningen är dessutom stark vilket jag uppskattar! Man har nyligen gjort en hel del arbete så som fönster och balkongrenovering, men jag känner mig ändå något kluven.. Till skillnad från lägenheten jag tänkt köpa från första början så står denna klar redan nu och inte om ett år. Var från början intresserad av att köpa en nyproducerad lägenhet uppe vid Tunavallen men något hindrade mig.

 

Så nu återstår frågan, går jag i alla fall och tittar på den och ser efter hur det känns eller struntar jag i den helt?

           


 ♥ Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0