Blocket och gårdagen

Är på jakt efter både det ena och det andra. Jag vill hitta något som inte säljs på IKEA något mer sällsynt som ingen annan har i en massutgåva. Är i första hand ute efter att hitta någon form av skänk/byrå till hallen där jag kan sätta en silverfärgad spegel ovanför. Hittade denna lilla "skatt" som med en omlackering i vitt förmodligen skulle kunna bli just vad jag söker. Skall också sätta mig ner och börja kika lite på bilar när jag ändå är ute och skannar marknaden på blocket.




Var ute en sväng igår med F och fick en hel del tips och bra åsikter med mig i bagaget vad gäller bilköp! (TACK) Var en riktigt skön dag med skratt och en del provåkande. Hann även med att bli chockerad över hur folk behandlar sina bilar. Som F sa "Han kunde inte ens vänta på maten i McDriven utan var tvungen att tugga på inredningen..." Hahaha. Luktade blöt hund eller ett års samlande på blöta/svettiga tubsockor i hela bilen och ja.. Fort gick den i alla fall! ;)

Avslutade kvällen med att bli bortbjuden på en riktigt god middag och filmmys med mycket trevligt sällskap!

Jag har helt enkelt haft en riktigt trevlig helg och då har jag hela söndagen kvar att spendera. Hur lovely är inte det!?

Veronica

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0