1½ bikini rikare

Det gäller att ligga i när man är pattlös som en annan! Ursäkta ordvalet men det är totalt hopplöst att hitta något som sitter och ser något sådär bra ut när man inte har "mycket" att skylta med under tröjan. Men vad gör det om hundra år? Haha, nej jag är inte ett dugg bitter nu! Jag är rent av lycklig!






Jag ska bara lyckas hitta en underdel till den ena överdelen då de tyvärr inte fått in hela sortimentet på Gina Tricot. Det står mellan dem som hör i hop med överdelen eller ett par vita. När jag tänker efter, varför inte båda?!

 

 


♥ Veronica

 

 


Kommentarer
Postat av: Nadja

Gör som mig ;-) Jag vill oxå handla bikini men får vänta ett tag till hihi

2010-05-13 @ 19:23:49
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0