När man inte tänker sig för…

Höjden av morgonens idioti var att ta en vit handduk för att torka håret! Så här i efterhand undrar jag ju givetvis vart min hjärna var i detta ögonblick (och ja det har jag nog redan svaret på också..)! Så nu har jag en brunprickig vit handduk efter att ha torkat mitt nyfärgade hår! Tur man kan köpa nya! Men så otroligt klantigt!!

 

Idag kommer även min lånesoffa så ska bli himla kul och komma hem idag och se vad Christian på MIO har hittat för åbäke till mig tills min soffa kommer om 5-8 veckor.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha ja de var ju smart! =) Men vi har ju aldrig påstått något annat om dig fnissar

2010-03-25 @ 11:01:02
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0