Lite nytt hemma!

Har efter lite donande börjar känna att det tar form där hemma. Det finns givetvis mycket kvar men nu känner jag äntligen att jag orkar ta tag i vardagsrummet som bara varit ett projekt som hamnat vid sidan av. Så om allt går som jag tänkt så kommer det att beställas en soffa till helgen.

 

Igår åkte spegeln i hallen, en tavellist i köket, gardiner och lite annat upp. Var även duktig och började måla lite tavelramar som bör vara klara till kvällen och skrubbade även badrumsgolvet. Så en stor klapp på axeln till mig och ett stort tack för hjälpen igår!

 

Undrar dock vart tusan min borrmaskin och mitt vattenpass tagit vägen… Enligt Robert var inget kvarglömt i lägenheten och jag vill minnas att jag la det ute trappuppgången i trappan när vi rensade sista dagen… Men sen är det totalt blankt uppe i huvudet!

 

Lite av det nya som kommit in där hemma…





Önskar även köpa någon form av skänk/hylla till hallen med en silvrig ram över. Har kikat lite på Liatorp men har även hittat lite annat kul.


 


Veronica

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Mycket fina saker! Det ska bli skoj att se hur det ser ut sen. :)

Kram

2010-03-05 @ 07:22:12
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0