Fastnade på jobbet…

Har ganska nyligen klivit innanför dörren hemma då jag fastnade på jobbet. Tog tag i något som under en tid grämt mig en smula… Kändes jätte skönt att få prata om varför det blev så tyst och tryckt stämning mellan oss. Det hela slutade med ett långt samtal om allt mellan himmel och jord.

 

Kom in på andra delar som blev lite känsligt då vi båda sitter på varsin sida om en tredje person som vi båda tycker väldigt mycket om. Så förlåt Andreas för att jag försökte luska en massa, jag vet att jag bör ställa alla dessa frågor direkt till vederbörande. Men antar att det som egentligen hindrar mig är rädslan av att det inte ska vara besvarat…

 

Hoppas någonstans att även jag fick ur mig några kloka ord som hjälper i situationen du befinner dig i.

 

Nu blir det sängen om min nya grannes hundjävel tänker sluta yla… Oj vad hårt det sista blev, är ju trotts allt en djurälskare men usch vad jag avskyr djur som saknar pli och hussar och mattar som inte bryr sig ett skit.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Hm...de där lät bra på ett sätt men dåligt på ett annat..inte bra med så mkt huvudbry!

2010-03-18 @ 22:25:30
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0