Wohoo!!

Idag känner jag mig sådär spralligt glad så jag skulle kunna hoppa hopppsa steg och göra kullerbyttor hela dagen lång! Krama alla stackars människor som passerar min väg av ren lycka och bara smila hela dagen lång…

 

Varför?

 

Jo för det har hänt så mycket saker som får det att lagras en massa må bra känslor i magen. Hjullagret på bilen var tvärslut och hela däcket glappade 2-3 cm här om dagen. Fick jätte bra service och hjälp av Noak med assistans av hans fru Nadja. Så idag rullar det lilla aset till bil bättre än någonsin! Satt med ett leende på läpparna hela vägen till jobbet.

 

Fick nyss ett sms om att de skickat en ny lampa från IKEA i Kungens Kurva då det var ett redigt kabelbrott i min. Gick betydligt snabbare och smidigare än jag trott.

 

Träffade F igår och gick en sväng för att shoppa födelsedagspresent till lilla T. Hann även med en lunchdejt på Spicy Hot med ett ganska så djupt samtal.

 

Pappa berättade att det skett en förändring i beteendet hos R’s familj vilket också fick mig att må oerhört bra! Tack snälla R!

 

Idag blir det träning med syster i Vilsta med ett underbart väder som grädden på moset!

 

I morgon blir det ett besök i Katrineholm för att fira Midsommar med ett gäng vänner. Kommer bli middag, krans bindning, lekar, vattensporter, en massa skratt och givetvis så ska stången kläs och resas. Dock önskar jag att jag kunde klona mig själv just denna dag. Fick här om dagen ett till erbjudande som hade varit ett perfekt tillfälle för att få träffa lilla A och T.

 

Skulle kunna skriva en oändlig lista men tror jag avrundar här med några godbitar ur vardagen. Får även passa på att önska er alla en riktigt trevlig midsommar med allt vad det innebär!




Veronica

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0