Tisdag med sikte mot onsdag...

Har ganska nyligen landat med min bakdel i stolen framför dumburken. Har hunnit med en hel del saker idag vilket känns oerhört bra! Har bitit mig i läppen ett tag över den ruskigt dåliga ordningen det är i garderoben ute i hallen. När man har en rätt skaplig ”skosamling” behövs det ett hyllsystem som funkar och vad är då bättre än Elfa?! Har införskaffat skenorna så blir till att röja ut allt under veckan för att börja snickra ihop vad jag tror blir en bra lösning.

 


Hittade även ett par jätte söta skålar som passar perfekt till glass och yoghurt. Så nu F behöver du förhoppningsvis inte leta efter skålar på morgonen till frukosten! Blev extra glad då de bara kostade 19 kr/st. Vilket kap!

 


Skulle ha lackat mina fjärilar vita idag men grannen han ut på baksidan innan mig… De slog till med någon liten festlighet med jätte rar uppdukning ala shabby chic stuk! Såg riktigt mysigt ut så fjärilarna fick helt klart vänta på en bättre dag!

 


Ska ta mig i kragen och fixa dagens sista insats innan det är dags att krypa ner under täcket och sussa sött. Tavellisterna till badrummet skall kapas så jag kan borra upp dem under veckan.

 

Behöver även sätta mig ner och planera lite möbelinköp till hallen och vardagsrummet. Har många idéer och är något så där obeslutsam då allt känns rätt just nu. Haha! Ja vad ska man göra? Man kan ju inte få allt på en gång säger dem som vet!

 

Hoppas ni haft en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha hoppas F blir glad över skålarna :)

2010-06-08 @ 22:26:05
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0