Helgens besök


Fick finbesök i helgen av två av mina närmre vänner Calle och Cecilia. Möttes upp för en trevlig middag på Grappa med massa skvaller sedan sist vi sågs. Fortsatte dagen efter med Kents konsert i Parken Zoo som minst sagt var en blöt tillställning då hela himmelen bestämde sig för att öppna sig totalt. En riktigt mäktig stämning trotts allt och helt klart en kväll värd att minnas.

 






Vi fortsatte vår helg på söndagen med en roadtrip med första stopp på Stora Sundbys slott där ingen av oss varit innan. Hittade någon stackars tysk turist som fick agera kameraman och vi fick öva på våra tyska kunskaper för hjälpen med bilden.




Från ingenstans fick jag för mig att vi på denna enorma gräsmatta skulle stå på händer?! Tror inspirationskällan till detta bus bor en bit utanför Eskilstuna. Vill inte påstå att man var särskilt böjbar längre men vad tusan, det gav en hel del skratt och roligast var nog när Cecilia skulle få hjälp upp..








Där efter åkte vi vidare mot Söderköping för ett besök på Smultronstället. Efter årets kaloribomb nummer två bestämde vi oss för att klättra upp för berget för att se ut över hela Söderköping och Götakanal.








Veronica



Kommentarer
Postat av: Emelinda

Åh vad mysig roadtrip! I Sörping har jag bott :)

2010-08-15 @ 20:48:51
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0