Har blivit med…

Då har jag blivit med lägenhet! Känns fruktansvärt skrämmande men ändå på något underligt vänster bra. Det blir en ny start om dock med väldigt kort varsel. Så direkt när jag kommer hem idag ska det kikas på nya tapeter, avtalet skall gås igenom och sändas tillbaka, papper skall skrivas för bilarna och nuvarande bostad… Packa? Bodela? Oj, ja det är nog en hel del som skall göras på ytterst kort tid! För som det ser ut nu så kommer jag att flytta om två veckor förutsatt att tapetsering och golvläggning kommer att bli klart under tiden jag är i Sälen.

 

Japp ni läste rätt, jag ska hinna åka iväg till Sälen i en halv vecka. Hur allt det här med packning etc etc skall hinnas med har jag inte alls hunnit lista ut men skam den som ger sig. Jag är envis och jäkligt effektiv när det väl gäller. O någonstans inbillar jag mig att jag inte har alldeles för mycket grejer. Men jag kanske har fel? Har ju faktiskt inte en aning om vad som gömmer sig i en del skåp. Vad som gömt sig på vinden och i källaren de senaste åren…

 

I helgen blir det också ett besök till Västerås för att försöka införskaffa några av de puzzelbitar som saknas till mitt nya hem. Någonstans vill jag ha ett komplett hem men inser själv at det är en omöjlighet på mindre än två veckor. Soffa skall beställas o de brukar ju sällan dyka upp tidigare än 4 veckor från beställning.

 

Många tankar är det nu och ikväll ska de struktureras upp och sorteras!

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0