VM i snöskottning

Har haft VM i snöskottning på morgonkvisten. Veronica the mighty biff vs De oändliga snöflingorna 1-0.



Känner mig nöjd om inte till och med mäkta nöjd med dagens insats! Halt som attans på motorvägen hem dock... 3 olyckor på 20 min varav ett även innebar ett samtal till SOS. Att folk inte kan köra med huvudet!


Har haft en händelserik helg med massa skratt och bus och nu kommer veckan gå åt till semester. Ska besiktiga Saaben, julbaka med syster, städa, packa inför resan, fixa med lite julklappar och annat som skall med över julen. 

Känner mig taggad och på topp vilket förmodligen är en bra start då min kära mor verkar vilja att jag ska avlida då hon bokat in ett pass dagen innan jul med spinning. Fick ett samtal igår med ett glatt och lurigt skratt: "God Jul!! Jag har köpt en julklapp till dig och Mickis fastän vi inte skulle köpa något.." Kondis och jag = ingen bra kombo! Well vi får väl se hur det går, värre saker har man ju varit med om även om jag med stor sannolikhet kommer att låta som en andfådd flodko efter 5 minuter.

God Jul alla!

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0