En klapp på axeln..

Idag kan jag verkligen känna mig nöjd med mig själv! Har precis slagit ner min bakdel för att andas en smula från dagens bök och stök. Har fått hjälp med att borra så nu är tavellisten uppe i sovrummet ovanför sängen. Tog tag i allt skräp i klädgarderoben i hallen så nu är mer än hälften bortrensat eller nedställt i förrådet! Antivirusprogrammet är i full fart på datorn och kvar återstår en dammsugning och moppning av lägenheten. Eller ja, jag borde sätta mig ner med deklarationen och laga matlåda…

 

Får bli en prioritering så matlåda och dammsugning får det bli innan sängen tar över för natten!

 

Mycket att grubbla på vad gäller arbete och samtal kring detta. Jag låter resten vara en smula hemligt ett litet tag till så får vi se vad som händer!

 

Mycket saker händer i det privata och jag mår riktigt bra! Det känns som jag hittat tillbaka till lugnet inom mig i allt kaos som varit en tid. Jag måste säga att det känns riktigt skönt!

 

Som ni vet dog min bil för ett par dagar sedan och det blev en rätt billig historia tack och lov. Har varit och kikat på en hel del nya bilar och har fastnat helt för nya modellen av Mitsubishi Lancer. Fick ett helt ok pris på en röd modell med den lilla motorn… Men jag är ingen större fantast av rött så jag tror jag avvaktar på en svart, vit eller silvrig om jag nu slår till.


 


Har även hunnit med att pyssla lite hemma och det blev tillslut en dörrkrans. Blev riktigt hemtrevligt ute i trappuppgången med kransen och en dörrmatta av bast i form av en halvmåne. Funderar även på att ställa ut någon ljuslykta men det återstår att se.




♥ Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0