Kantareller, träning & prommenad.

Gick iväg med syrran på träning idag och idag lyckades vi hitta ett till träningspass som vi fattade tycke för. En jätte gullig tjej som hade passet och med super bra musik och rörelser. Tyvärr var hon inhoppare idag då ordinarie var sjuk. Så vill vi gå på hennes pass är det fredagar kring klockan 15 som gäller om jag inte minns helt fel. Detta innebär TOTALT kört för min del. Trist men vem vet de kanske lägger om pass förr eller senare. I morgon skrev vi in oss på Ki Box. Kan ju bli rätt spännande!! Kanske får ni se er för så det inte kommer en knytnäve flygande när man minst anar det... Nej då, det ska bli hemskt kul och testa då jag aldrig ens vågat försöka mig på något liknande.

Tog en lugn och sansad promenad hem efter träningen och bara tok mös hela vägen hem. Vilken jäkla underbar kväll det var ute!! Fylldes med lycka inombords trotts att det var lite för kyligt att gå utan jacka som en annan gjorde. Men vilken vy jag fick bort mot faktoriholmen!!


Väl hemma så väntade en halv ica påse med kantareller på att bli rensade, stekta och förvällda. Fick panik så fort det var något äckligt litet kryp eller än värre spindel på mina fina svampar! Får stå päls över hela kroppen av småkryp! Otäcka små djur det där!! När jag endå höll på och rensade sorterade jag ut de lite mindre svamparna och gjorde mig en bruschetta med kantareller och halloumi ost. OMG så underbart det smakade, eller som Frida skulle ha sagt "knull i munn"!




Borde hoppa in i duschen och spola av mig och sedan krypa ner i sängen för natten! Känner att det kommer vara riktigt skönt att borra ner huvudet i kudden och blunda ikväll. Jag är trött, så oerhört trött!!

Go natt folket och sov så gott!!

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0