Planer för veckan...

Då har jag varit duktig och bokat tid för byte av framruta på bilen! YES! Slipper bli bländad av alla miljontals repor i framrutan. Skulle gå på mellan 900-1100:- enligt killen på Ryds. Känns ju helt ok måste ja säga! Så på torsdag blir det in med bil-fan. Skulle få låna en Toyota Corolla vilket känns lite bättre än sist då det blev en sketen Ford KA som knappt gick framåt.

 

I övrigt händer inte så mycket idag. Ska iväg och träna Afro Dans med syrran direkt efter jobbet. Skulle behöva tvätta men tvivlar starkt på att det hinns med idag. Sätta mig ner och kika runt bland annonser o faktiskt ta mig tid att skriva en rad eller två!

 

Är förresten rätt kär i Kents nya låt Töntarna. Kanske inte den absolut bästa de gjort men helt klart värd att lyssna på. Läste i Kuriren att man spelat in musikvideon till filmen relativt nyligen men kan inte hitta den på youtube eller på Kents hemsida än. Lär väl säkert publiceras under veckan. För er som inte redan hunnit lyssna på singeln så kommer den här!

 


Tisdag blir det Ki-box igen och jag hoppas verkligen inte den där tjejen som var där sist kommer att vara på samma pass. Jag brukar vara en from liten dam men börjar hon hålla på kommer min mun nog inte ha alldeles för trevliga ord i beredskap.

 

Jobbar kväll på onsdag vilket ska bli himla kul o se hur det kommer att gå. Ensam är stark men fasiken vad jag hatar att larma på! Men det kan ju bara gå på två sätt… Skit bra eller så låter det om byggnaden. Förmodligen är det förstnämnda som gäller men lika spänd är man varje gång! Kan tycka det är lite obehagligt när det är mörkt ute men det är väl bara mina hjärnspöken som bråkar med mig. Detta innebär dock att jag inte hinner hem för Yogan som jag annars ser fram emot varje vecka. Ersätter därför onsdagens pass med torsdagens som blir lite mer stressigt vad gäller att hinna hem från jobbet, byta om och springa ner. Det är vid sådana här tillfällen jag önskar att jag inte var allt för lat och tog tag i att laga min punka på däcket till cykeln! Köra bil ner känns rätt onödigt då parkeringsplatser ligger nästan lika långt iväg som parkeringen vid bostaden..

 

Skulle även behöva hinna med lite annat smått och gott vad gäller lite hemlighetsmakeri. Vet inte riktigt hur jag ska hinna men envis som man är kommer det gå på ett eller annat vis!

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0