Isgata

Fy tusan så halt det var!!!  Ska ni ut och åka får ni ta det redigt lugnt ute på vägarna. Flera av kollegorna har bevittnat och nästan blivit indragna i krockar under morgonen. Idag är jag ytterst glad över att jag fick ha stora bilen till jobbet. Jag hjärta ESP!! Dock sitter det sommardäck på båda bilarna vilket det skall ändras på OMGÅENDE!! Sista biten från motorvägen in till S-näs fick bli ett par meter bakom en saltbil i 60 kmh. Där var jag inte ensam om att ligga vill jag lova…

 

Funkar inte för mig som pendlar en skaplig bit att sitta på sommarsulor längre. Usch vad jag är tacksam över att inget hände under morgonen. Riktiga otäcka krockar har hänt under morgonkvisten i krokarna!

Är det någon som har ett par bra vinterdäck (175/65 R14) med dubb så är jag idel i örat då däcken jag fick med till min lilla skrutt är av modell sämmre kvalite på dubben.






 ♥ Veronica

 


Kommentarer
Postat av: Nadja

Noak kollar imorn på jobbet! =)

2009-10-15 @ 22:18:19
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0