Veckan som gått

Många har sagt att jag har en hel uppsjö av saker i min väska! Jag har alltid varit den som kommit med störst väska oavsett det är till vardags eller av annan orsak. Jag har nog haft allt utom min farmor i väskan i hopp om att inte stå där utan mina saker när jag behöver dem som bäst! Men här i veckan insåg jag snabbt att det finns en person som är strået vassare än mig. Kära Cicci hade i alla fall här om dagen 20 st läppglans varianter i en och samma väska!



Detta slår i alla fall allt jag lyckats stoppa ner i min väska! Äntligen har jag hittat någon i klass med mina tokigheter som dessutom är tusen gånger rarare än mig! Någon frågade lite fint hur många läppar Cicci hade utan att tänka sig för hur det verkligen lät och framförallt tolkades av alla i närheten.


I fredags hade vi även en fest som var riktigt rolig! Många lekar, god mat, dans och alkoholhaltiga drycker... Trevligt sällskap som även resulterade i att jag hamnade på ett ställe som kallas OT eller klamydiagrottan av folket i Strängnäs. Mycket speciellt ställe om jag får säga det själv! Men då jag hade jätte trevligt folk runt omkring mig så spelade det inte alls någon roll!

I morgon lär jag förmodligen sitta och skratta åt bilderna från kvällen om Cicci har med sig dem. En del av dem lär nog preskriberas... Men riktigt riktigt kul kväll!


Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0