Uppe med tuppen…

Eller kanske inte! Vaknade till liv kl 09.30 av larmet jag ställt på mobilen. Dags för ännu en dag med tvätt! Första 4 maskinerna är i gång och det är strax dags för att gå ner och hänga upp allt.

 

Lyssnar för tillfället på musik för hjärtat och skriver ett par rader med min vän Marcus. Var ute på en lång promenad igår när solen var framme och lös på oss! Har inte setts sedan i somras vilket jag kan tycka är katastrof då han är en av de få jag verkligen kan öppna mig helt med. Killen som funnits där och stöttat när det varit mindre roliga dagar. Givetvis har han även funnits där vid många av de mest underbara och minnesvärda dagarna också! En sann vän helt enkelt!

 

Har köpt en klänning till den 27:e men vet inte om jag är 100% nöjd med hur den sitter på mig. Ska ta en sväng om på stan eller tuna och kika en sista gång.

 

Idag är det dags för första träningspasset på ett tag. Har vart mycket med jobbet och pappas födelsedag som gjort att tid inte riktigt tagits till träning. Så hoppar på bästa passet idag!


Veronica


Kommentarer
Postat av: FRiDA

Het klänning! Kramis

2009-12-10 @ 09:50:47
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0