Som ett barn på nytt!!

Jag är så glad så det bara spritter i kroppen av lycka! Tänk vad lite fallande snö kan göra för ens välmående! Tyvärr är det inget som ligger kvar på marken men lika glad är jag för det. Ska nog faktiskt skatta mig riktigt lycklig då det fortfarande sitter sommarsulor på bilen… Mindre bra!

 

Satt en stund extra i bilen bara för att få mysa åt det vita som faller. Vet inte vad det är som gör att man blir så glad. Men jag gillar det skarpt! Längtar så tills man kan åka ut och köra lite pulka race eller ge sig ut ett helt gäng och åka vaxduk ner för skidbacken och hoppas alla kroppsdelar sitter kvar där de ska när man kommit ner. I år är det även några små knoddar som vuxit till sig så pass så man kan ta med dem en hel dag ut i pulkabacken med lite massäck och varm choklad. Kanske åka lite skridskor?!



Veronica

 


Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag kommer ihåg förra året och året innan de, hur glada du och jag blev! saknar att dela de med dig hihi

2009-11-04 @ 21:42:17
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0