Kvällspladder

Dagen har gått åt till att övertala Robert att spela in F1 för att åka till Västerås och gå på Nisses, IKEA och Nordic. Gick väl sisådär till en början men lossnade sedan när jag lockade med att köpa grejer till min lilla Corsa som "behöver" servas. Så vi köpte ett filter och olja till bilen och insåg först hemma att filtret vi köpt var felaktigt och alldeles på tok för litet till min lilla "pärla". Köpte ugnsformar på Nisses och två till tallrikar så vi har ett sett om 8 när hela familjen kommer över så vi slipper servera på olika tallrikar. Robert är expert på att köpa många och olika tallrikar, glas och koppar vilket kan driva mig till vansinne vid just sådana här tillfällen som födelsedagar etc. Men det tillhör ju hans personliga charm så jag kan ju inte vara allt för arg/ledsen. Jag har ju mina egna små egenheter för mig som kanske är minst lika enerverade men förhoppningsvis charmiga!

Kom hem och slappade lite framför dumburkarna innan vi bestämde oss för att åka och hyra Taken och svulla lite pizza. Tro det eller ej men jag lyckades trycka i mig en hel (japp du läste rätt) HEL viking pizza. Brukar normalt sett få i mig en halv och känna mig sprängfärdig. Kan ju säga att jag känner mig mer sprängfärdig än någonsin nu efter att ha fått i mig en hel pizza på alldeles egen hand. Filmen var rörande men ingen sådan jätte succé om ni frågar mig. En av de bättre filmerna jag hyrt den sista tiden dock men jahh.. Nej!



Har även hunnit med att byta några ord med Frida om en del funderingar och allmänt pladder. I like! Saknar att ha henne nära men det är väl inte heller direkt någon nyhet! Nästan så där så man vill ta ton och sjunga "kooooom heeeeeeeeeeem..." Men jag ska skona era öron från min "skönsång"!

Borde väl kanske ta och krypa ner i sängen då jag gäspar så pass så hela grannskapets fåglar skulle kunna rymmas i truten på mig. Finns lite saker som snurrar i huvudet som jag måste få lite mer klarhet i så jag ska nog kanske lägga mig i sängen och fnula lite eller kanske bläddra lite i de två Allt om mat tidningarna jag "råkade" införskaffa när vi hyrde film.



Hoppas ni alla haft en super mysig lördag!



Veronica


Kommentarer
Postat av: FRiDA

Visst är det så typiskt att såna saker ska hända mig? Fan... Och Granen bara skrattade! =D



Me miss you. Lots.

2009-05-24 @ 22:57:02
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0