Att leta bil..

Har tittat på 3 bilar idag i hopp om att en av dem skall bli min. 2  av dem blev jag snuvad på inom loppet av 30 min. Men hey de var inte menade för mig! Den sista bilen vet jag inte ens om jag velat ta emot gratis. Fönstren va trasiga, repor över allt, stötdämparna vet jag inte om de ens satt några på bilen, AC'n funka inte, oken var trasiga, bucklor i bilen i diverse storlekar, sprayad baklucka... ja jag vet inte ens vad jag ska fortsätta med. Ett skämt att ens begära 27,500:- för den. Men visst den hade ju en tacklucka! ;o)


Bättre lycka i morgon!!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

I den prisklassen var ju jag oxå när jag letade efter bil och hade lika mkt otur som dig....allt var skit tills jag hittade min kära groda hihi



Lycka till hoppas du hittar något snart :D

2009-05-03 @ 16:56:31
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0