Färskpotatis och pjucks

Har precis stoppat in årets första färskpotatis i ugnen och känner mig så där måttligt överlycklig och förväntansfull. Det ska bli så gudomligt gott! Har handplockat de små rackarna då jag inbillar mig att de ska vara 1000 gånger godare än de normalstora potäterna Till det tänkte jag att smörsteka herricuverts, champinjoner med vitlök och salt toppade med knaperstekta små bacon skivor. Och så icke att förglömma kycklingfilé med en kall sås på turkisk yoghurt och sweet chilisås. Behöver ju nästan haklapp bara av tanken på att stoppa dem i munnen...




Har också efter mycket velande gått och införskaffat mig ett par nya pjucks. SOM jag har spanat på dessa underbart vackra skor! Nu är det ÄNTLIGEN mina!!! Tänkte bära dem i morgon på svägerskans student. Och jaaaa jag tänkte nog ha mer än bara skorna på mig!! No wonder att skorna heter Tiamo. Borde inte alla skor heta det förresten?? Haha.




Veronica

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skooooooooooor :D

2009-06-06 @ 17:54:11
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0