Till flickorna på jobbet!

Forever21

Chicy

GoJane

Melba

Eliteladies

Asos

BakersShoes

NewLook

LoveMyShoes

Shoeboks

Nelly

Modekungen

Tretton

NyStil

Bagsandfashion

Chique



Har säkert en hel drös till men dessa var det som jag kom på utan att lägga ner för många hjärnceller bakom det.


Lyckades lura med mig Robert ner på stan efter jobbet och shoppa två klänningar, en bikiniunderdel och lite annat trams.


Hoppas ni alla får en super trevlig helg! Själv kommer jag dra iväg på en liten resa med en god vän i morgon! Hoppas på bättre väder än vad man spår.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Cicci

Åhh tack söta du! Här kan nog komma att shoppas en del... hihi =) Ha nu en toppenhelg och att kryssningen blir kanon! Kram kram!

2009-07-03 @ 21:47:14
Postat av: Per

hoppas att kryssningen blir kanon!!!



fan, jag flytter te ungern om 3 veckor .. vi måste hinna träffas före!!

2009-07-04 @ 02:03:19
Postat av: Elisabet

Tack :D Nu vet jag vad jag ska göra resten av dagen när jag har kommit hem från jobbet :)kramis

2009-07-06 @ 08:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0