Semester

Har nu officiellt börjat min semester och den skall invigas med ett stycke räkmacka om en liten liten stund!

Även om jag verkligen stormtrivs på jobbet och har de gulligaste och mest knäppa kollegorna som jag kommer sakna massor när jag är borta, så kommer jag njuta av varje sekund jag är ledig! Efter allt slit på förra jobbet och som jag fick kämpa med att bli accepterad av vissa in i det sista, så känner jag att min kropp och själ har längtat efter det här!

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig helg!

♥ Veronica




 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha det så skönt! Min e över ;)

2009-07-18 @ 09:18:19
Postat av: FRiDA

Vad skönt med semester! =)

2009-07-18 @ 18:06:11
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: Nadja

Haha, när ska ni köpa familjebil då? ;-)



Lyckades ni fixa din rosa panter?



Vad skönt med semester, hoppas ni får njuta av semestern trots vattenskada! Hur länge har du semester nu?



Kram

2009-07-19 @ 11:22:00
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0