Min lilla miniweekend..

Min lilla miniweekend som jag skrev om i det tidigare inlägget spenderades med min gamla arbetskollega och vän Jessica på Cinderella.



Vi hade verkligen en super trevlig och rolig kryssning på alla sätt och vis. Det finns väl några "moments" på kryssningen som fortfarande får mig att skratta. Den första är en av de alla svensexorna som var med på kryssningen. Jag låter bilden tala för sig själv och då är det INTE Jessica som är den roligaste den här gången. 



Jessies kommentar "Det ser ut som kiss..." och tre sekunder senare skålar vi båda och dricker upp innehållet i glaset. Who could care less, typ! Sen har vi min alldeles egenknåpade "Jessi, fan vad det lutar åt vänster..."  där Jessie sedan efter mycket tjat om att båten FAKTISKT lutar åt vänster svarar "Nej Veronica, båten står still i hamnen!"  och drar undan gardinen och visar hur fastankrade vi faktiskt är! Dåligt balanssinne, åldern?!? ja något är det ju uppenbarligen som inte var riktigt som det skulle!


VI han prata mycket om allt och inget, äta gott och ta allt precis i den takten vi själva ville. Verkligen en lyckad tjejkväll som jag mer än gärna skulle göra om. Om inte annat så lär jag ju ha andra träffar att se fram emot med samma goa tjej!


Veronica

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha kisset var ju fan gott :)

Vi kommer nog träffas en del framöver ja :D jag är så glad över det!



Har du tänkt på hur kort jag ser ut på kortet med killarna btw? :P (detta trots 10 cm klack :p)



Stort tack än en gång för helgen, du är grym!

kram

2009-07-08 @ 19:19:46
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Nadja

Verkar som en helkul helg jue :D Tänker tillbaka på när vi kryssade sist med Swecon gänget hehe

2009-07-08 @ 20:00:19
Postat av: Nadja

Verkar som en helkul helg jue :D Tänker tillbaka på när vi kryssade sist med Swecon gänget hehe

2009-07-08 @ 20:00:31
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0