Bananabells

Blev så ledsen på kryssningen då jag utan att märka det själv lyckades tappa bort kulan till min piercing i naveln. Märkte det först när vi kommit ombord på båten och skulle duscha att det som dunstat i golvet i terminalen faktiskt var mitt smycke...


Så gick ner till en studio här i stan där jag köpt min stav för många herrans år sedan för att införskaffa en ny. Killen i butiken tog fram en 8 mm's stav och hävdade att det var samma storlek som jag hade i naveln. Hävdade bestämt att jag har en 6 mm's stav men gav väl vika till slut efter att han påpekat att de aldrig kunnat beställa just min modell i 6 mm. Men nu har jag efter lite spanande på barbarella insett vad problemet varit. Jag beställde en Zircon Double Jewelled Navel Bananabell och la till en vanlig kula utan bling i stället för en Zircon Jewelled Navel Bananabell. Funderar även på att beställa en Zircon Double Pearlbell som också är en av få som finns i storlek 6 mm. Är det något att ha eller ser den för djävlig ut?



                                                              

Double Jewlled                                      Jewelled                                            Double Pearl


 



Veronica


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Den till höger var ju riktigt snygg!! :)

2009-07-12 @ 20:19:59
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0