Måndag morgon...

Bilen är inlämnad för lite ompyssling av det ena bakre oket. Vart snön sen  tog vägen efter helgen är det nog ingen som vet! Men jag försöker se det från den ljusa sidan, snart är sommaren här!


I helgen har vi varit i Västerås och införskaffat oss en ny förstärkare och nya högtalare. Då förstärkaren som beställdes från nätet sändes tillbaka till Malmö från Örebro utan någon egentligen bra förklaring så annullerade vi ordern. Problemet som posten beskrev det var att den Danska och Svenska posten slagits samman vilket i sin tur innebar att paket från Danmark sändes tillbaka... Jaja nåväl nu är den hemma! Skall åka och hämta centern och bakhögtalarna efter fredag då de inte fanns hemma i butik.


Har även haft besök av vilda Wille, PO och Hanna i helgen. William stod helt klart för helgens roligaste då han skulle bjuda R på en kaka. Han plockade upp en halv kaka varpå R utbrast något i stil med "Ohh får jag bara en halv kaka? Ja, men jag måste ju tänka på figuren.." William delade då den halva kakan i två delar och sträckte fram den ena halvan till R. Man kan ju inte säga att barn är dumma i alla fall. =))


Tittade på Zohan senare under kvällen, käkade lite pizza och slappade. Söndagen bestod av en sovmorgon och ett försök till shopping nere på stan. Undrar dock vart Eskilstunas befolkning var under söndagen för så folktomt på stan som det var har jag nog inte varit med om på länge! Tyvärr blev det inga större framgångar då det enda som fick följa med i påsen hem var en ny plattspray.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Ja nu är vi ju inne på rätt halvår iaf. Snart kommer våren med sol, värme & fågelkvitter. Lycka!!

2009-01-12 @ 10:17:25
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Nadja

Kul med lite nytt shopping! :D Vädret suger......vill inte ens göra mig iordning för de känns bara blääää!! ;-/ Snart sommar? de är ju flera månader kvar innan de sker kollar kalendern hehe



De var helt tomt på Tuna Park igår med, alltid så här i mitten/slutet på januari och sen februari folk har inga pengar kvar

2009-01-12 @ 12:30:25
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ni är välkomna hit på lördag. Jag kommer bjuda på lite paj och sallad. :) Ska försöka komma ihåg att ringa dig nån dag här i veckan tänkte jag :p



Pöss

2009-01-12 @ 21:00:43
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Nadja

Jag har utmanat dig!!



Och du..när ska vi leka????

2009-01-14 @ 15:18:50
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0