23:31 en söndag kväll..

Håller på att bli galen... Kliar som attan över dekolaget/bröstkorgen så jag håller på att bli tokig! Har fått soleksem efter dagens solande i Sundbyholm. Försöker trösta mig själv med att det kunde vart 1000 gånger värre vilket faktiskt är sant! Men lite irriterande är det nog allt.

Funderar över om jag skall åka till Katrineholm på tisdag och stanna där ett tag. Har inte riktigt bestämt mig men det lutar åt att det är precis vad jag behöver få göra ett par dagar. Ta långa promenader, kanske sätta mig på berget och blicka ut över Djulö!?

Tystnaden får mig att bli orolig inombords men det är väl kanske mest jag själv som skrämmer upp mig?! Nu kan jag väl kanske bara tala för mig själv men man hoppas och hoppas på något så innerligt och när det inte riktigt går som man tänkt sig så kan man känna sig rätt liten och tankarna skenar iväg i en takt som går fortare än ljuset. Ibland önskar jag att jag hade en off-knapp till min hjärna och bara fann ro i det som blivit sagt utan att analysera sönder varenda mening.

Jag får det att låta som att hela mitt liv går under o riktigt så är det ju faktiskt inte! Jag har haft ett rent helvete i mitt liv förr o det här är en piss i havet gent emot det. Klart det är jobbigt när allt inte är tipptopp, det tänker jag inte sticka under stolen med! Vet att några vänner som läst bloggen funderat över mina senaste inlägg och till er vill jag säga att jag rider ut stormen så oroa er inte! Behöver bara lite tid att få sortera det som känns inombords o se vad som händer.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Men kära du, du låter inte alls på topp :( Massa kramar

2009-08-10 @ 08:33:01
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Per

Jag saknar dig så lilla vän!!

2009-08-10 @ 18:16:38
Postat av: Veronica

Emelinda: Det har varit bättre o det har varit sämmre. Det löser sig! Tack för omtanken gumman!



Per: Saknar dig också vännen! MASSOR! Men sitt nu inte där o oroa dig som jag sa igår, allt löser sig! Behöver bara lite tid o några svar.

2009-08-10 @ 20:46:29
URL: http://justbe.blogg.se/
Postat av: Björn

Livet går verkligen inte alltid som man tänkt sig, vet just nu inte vad jag ska göra med mitt liv, allt går fel och kan inget göra åt det.



Kram.

2009-08-10 @ 20:59:39
URL: http://pfmylife.wordpress.com/
Postat av: Nadja

Jag tycker självklart att du ska träffas, de är inte okej att de gå så lång tid mellan gångerna...saknar ju dig min kära vän!!!!

2009-08-11 @ 11:02:23
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Jesper

Skickar över en kram =)

2009-08-11 @ 19:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0