...

Det har hänt så mycket de senaste dagarna och jag vet inte riktigt vad jag vill ta upp... Vill ge ett STORT TACK till Jessica och Anna för våran pratstund om allt mellan himmel och jord! Och inte minst för den trevliga dagen/kvällen med god mat och mys.

Har idag spenderat dagen hos min kära framor eller som vi säger inom familjen oma. En kvinna jag alltid kommer beundra på fler än ett vis. Något fick mig dock att vilja smita idag vilket kändes riktigt hemskt. Min kära framor har blivit dement/senil eller vad man nu än vill kalla det för. Känns rent ut sagt riktigt förjävligt och se henne vara i det skick hon är i idag! När vi satt och åt kom jag på mig själv med att sitta och blunda vid ett tillfälle och minnas tillbaka till den Farmor hon varit innan och det fick mig och känna harmoni i kroppen. Visst livet har sin gång och hon blev ju 82 år idag... Men jag är glad över att hon i alla fall vissa stunder verkade komma ihåg vem man var!

Känner mig lite fundersam över vad som blev sagt igår och över det uteblivna samtalet. På ett sätt förstår jag men en annan del av mig förstår inte alls... 

Ska försöka lägga mig ner och sova och inte sitta uppe hela natten och fundera. Tänkte bjuda på en låt som etsat sig fast i mitt huvud den senaste tiden! 


Saybia - I surrender





Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0