Tisdag kväll

Sitter och blickar ut genom fönstret och låter tankarna få lura lite i bakhuvudet. Lugna favoriter spelas i bakgrunden och ljuset är dämpat.


Jag är så glad över att jag fått träffa så många fantastiska och underbara människor i mitt liv! För tillfället sitter jag och gläds åt alla säljarna på förra jobbet. Skriver ett par rader med favoritsäljaren Hasse över nätet och skrattar åt allt gammalt som hänt. Som en av de få töser som jobbade på detta relativt mansdominerade företag så hade vi mycket kul på säljkonferenserna och under hela projekttiden. Lite lätt utsatt för allt bus och djävulskap men det passar ju fröken löken rätt bra då bus är bland det bästa som finns! Stundvis hade vi det riktigt kämpigt men aldrig långt från skratt.


Nehe nu börjar det väl kanske bli dags att krypa ner i sängen då klockan slagit 23,06. Ska upp kl 05,00 i morgon och försöka vara pigg. Fick en liten fingervisning av kära Åsa att sömn är bra att ha när man är uppe och skuttar så tidigt på morgonen så jag ska nog vara duktig och lyssna.

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0