HOME

Ganska nyligen hemkommen från jobbet efter en bra dag och sitter för närvarande, slapp som jag är, med uppknäppta jeans och försöker njuta av livet.


På agendan ikväll står det tvättning vilket inte lockar så där värst mycket om jag ska vara ärlig. Men det sägs ju vara ett nödvändigt ont så lika bra att ta tag i det innan man står där utan kläder! Borde palla mig ner på stan innan de stänger men nej det tar jag i morgon efter jobbet! När syster slutat jobba bär det av till träningslokalen för inskrivning! Ska bli riktigt skönt att komma igång igen och börja röra på fläsket och förhoppningsvis forma till sig lite igen! Ska även testa yoga har jag bestämt mig för här om dagen. Vill tro att det kan vara riktigt skönt för mig och allt som rör om i grytan på insidan.


Annars händer inte så mycket mer idag...


I morgon blir det fönstertvättning och shopping som belöning som planen ser ut nu! Och inte att förglömma... Dead By April!!

Veronica


Kommentarer
Postat av: FRiDA

Det där tar jag som en utmaning! ;)

Du kan väl slå en signal ikväll, ifall du vill och hinner? Jag har inget speciellt för mig.



KRAM

2009-08-27 @ 17:37:07
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej gums!



På grund av ett av dina tidigare inlägg med bilder har några frågor dykt upp...dock kan jag ju inte ta det här :p



Vi får ta ett snack snart helt enkelt ;)



Puss o kram

2009-08-27 @ 21:04:14
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej gums!



På grund av ett av dina tidigare inlägg med bilder har några frågor dykt upp...dock kan jag ju inte ta det här :p



Vi får ta ett snack snart helt enkelt ;)



Puss o kram

2009-08-27 @ 21:12:18
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0