Mycket som händer och rörigt emellanåt!

Japp så kan man nog sammanfatta den här veckan hitintills. Vi är två man kort på jobbet och har tusen saker att göra. Jag och en till av tjejerna är relativt nya och behöver ha hjälp med jämna mellanrum. Men hey vi håller näsan ovanför vattennivån och det är ju helt klart bra med tanke på hur läget är här.


Har inte hittat något objekt än som skulle kunna luta åt att bli min nya skruttbil, men det kommer väl.


Har hunnit fixa till naglarna och klippt mig så nu är det väl i princip bara en färgning som saknas för att gömma de där förbaskade gråa hårstråna som jag snart får krupp på.


Fortfarande en hel del tankar som snurrar i huvudet och blir så förbaskad på mig själv över hur jag kan vara så svag emellanåt. Men på jobbfronten har jag tuffat på mig en hel del och börjat inse att jag faktiskt inte är dålig/sämst eller något annat icke smickrande som jag inbillar mig att jag är. Så det är väl både lite ris och ros till mig själv och mitt försök till att finna inre harmoni i mitt liv eller rättare sagt mig själv!


Den 8:e maj är det afterwork för hela Swecon gänget som har lust. Fick en personlig inbjudan av en av de före detta kollegorna vilket kändes himla kul. Så blir en sväng med gamla gänget vilket jag ser fram emot!


Hoppas ni får en super fin dag!


Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0