Fredag!

Sitter på jobbet i Strängnäs och drömmer mig bort i tankarna... Det är super fint väder här och säkert runt en 18 grader eller mer. Känner mig lite hängig för alla tankar som snurrar i huvudet idag, men det ger säkert med sig! Idag är ju trotts allt en super fin dag med massa sol och värme, jag slutar tidigt och kommer hem innan kl 16 och dessutom så är det ju en hel helg att se fram emot!!


Idag är Ylvas sista dag innan hon ska gå hem och vara mamma ledig vilket känns lite trist då hon är den första jag fått kontakt med på nya jobbet. Men hey man kan ju inte direkt stoppa henne heller när hon är höggravid och har börjat få känningar. Så i morse hade hon slagit på stort och gjort i ordning jätte goda smörgåsar till morgonmötet och tagit med sig juice! Mumsfilibubblan eller som Frida skulle ha sagt knull i munn!!


Har försökt att boka en tid med en studievägledare men inser att det är hopplöst att få en tid då de slutat för länge sedan innan jag hinner komma hem till Eskilstuna. Så fick ett nummer till en som hade telefontid idag mellan 10-12. Sitter han på plats när man ringer? Nej! Växeln måste väl tro att jag är en psykopat som ringer vart om vartannat. Gav till slut mitt nummer och namn så får han ringa upp mig när han tycker att han har tid. Bara hoppas att en annan inte sitter i samtal eller dylikt just då!


Vad har ni för er idag?

♥ Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0