Tudelad...

Jag är delvis glad idag då det är min och Roberts 2 år dag som förlovade. Vi skulle ha gått till Thai Classic för att ätit en trerätters middag med massa mums men då han känner sig risig och jag något deprimerad så blir det en hemma kväll med mys o hämt-mat.


Varför är jag deprimerad då? Jo min mor ringde mig idag på jobbet och berättade att en gammal vän till mig kört ihjäl sig. Var länge sedan vi umgicks så visst känns det kanske lite tafatt att känna sig ledsen. Men det finns så mycket bakom det känslor som finns inom mig som får det att kännas hårt. Hittade även denna artikel på kk's hemsida.



R.I.P Bloom!



Veronica


Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Såklart man berörs trots att man inte umgåtts på flera år. Det var som när jag gick på gymnasiet så körde en kille ihjäl sig på väg till jobbet. Ingen jag direkt kände, men en kille jag trånade efter på högstadiet. Självklart blev även jag deppad av vad som hände. Hoppas din vän har det fint uppe i himlen nu, R.I.P!! Kramar till dig gumman!!

2008-09-20 @ 20:25:32
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tråkigt att höra om din vän gumman, du vet var jag finns om du behöver prata. Hoppas du och Robert fick en mysig kväll trots omständigheterna.



kramar massor

2008-09-21 @ 09:41:44
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0