Så skön morgon har jag inte haft på länge!

Gick upp vid 05.30 och hoppade in i duschen utan att känna någon stress alls. Duschade varmt o länge tills hela kroppen var så där lagom mör. Ut o föna håret o tog det lugnt med o göra lite frukost till mig själv för att i lugn och ro zappa mellan kanalerna på tv till frukosten. Letade kläder i lugn o och ro och han även med att slå mig ner i soffan o bara andas. Ibland är det skönt att få en liten sovmorgon o det passade mig utmärkt nu när körlektionen var så dåligt placerad på morgonen så det inte var värt att ta bussen till jobbet för att vända o gå ut till bussen omgående och åka in till stan.


Idag körde vi två elever var i två bilar för att köra omkörningar mm. Självfallet så blev jag förste man ut o köra då den andra killen hoppade in i baksätet fortare än jag han blinka. Antar att de yngre på bilskolan förväntar sig att man ska vara en bättre förare för att man är äldre... Men ja... Nåväl det var himmlans kul o vi gjorde en paus där vi även fick tillfälle att bråka, busa o skratta med varandra. Måste säga att jag verkligen gillar personalen på min bilskola då de har lätt för skratt och minst lika dålig (om inte sämre) humor än en annan.


Efter jobbet idag hade jag planerat att slänga mig i soffan o dega kanske, kanske masa mig upp till solariet o göra nått åt den allt för bleka hyn jag fått på sista tiden. Min själ behöver vila! På söndag blir det Mantorp och STCC så då är det väl upp tidigt som gäller då det börjar 09.30. Tar väl ca 2½ h ner om man kör som man ska... Det ska bli sååå skönt med lite helg!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Tvärtemot min morgon alltså. Mitt mobilbatteri hade dött i natt så alarmet ringde ju aldrig i morse. Som tur var vaknade jag "bara" en halvtimma senare än tänkt. Men det blev stressigt iaf. Inge njuta av frukost i lugnan ro eller mysa med hundarna :(



Härligt att du trivs bra på körskolan. Jag var ju varje dag på min körskola i en månad. Skrattade och hade kul varje dag, var så lättsam personal. Hade alltid en äldre man som lärare, men så var han sjuk en dag o då skulle jag ha en kille i min egen ålder som lärare. Jag tvärnekade, tyckte det var pinsamt, haha :P Fick en annan äldre gubbe ist tillslut ;)

2008-09-26 @ 13:38:42
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0