Ny dag!

Idag har jag en sådan där super bra dag än så länge. Känner mig oerhört glad inombords trotts att jag kanske borde vara bitter och ledsen. Det sket sig med jobbet som jag varit lovad sedan länge med mindre än två veckor kvar tills mitt kontrakt löper ut. Man såg inget behov för tjänsten då man sett stora tendenser för minskning på marknaden och ville inte chansa.


Men nej idag har det hänt så mycket bra saker så jag kan inget annat än att le. Jag ställde klockan på 05.00 i morse för att hinna göra mig i ordning men bestämde mig när klockan ringde för att sova 30 min till. Sagt o gjort! In i badrummet o tog en lång varm dusch. Ner till bilskolan för att bli mött av körskoleläraren som gav mig en komplimang och positiva åsikter om våran lektion. Kommer till jobbet och möts av arbetskollegorna som verkligen stöttar mig genom allt och vill hjälpa till att hitta ett annat jobb till mig. Har fått massa uppmuntrande mail från flertalet av dem som inte heller förstår vad det var som gick fel. Även fått sms från min gamla chef som tyckte att den dagen var den sämsta i hans arbetshistoria från 2001 när han började här. Kanske var att ta i men ja jag vet inte han har alltid varit ärlig så jag vet att han inte tyckte det var ett kul besked!


Nåväl dagen är inte slut ännu och mer bra saker kan ju komma att hända. Jag ska dels iväg ikväll och äta med säljarna som är här på utbildning. Så det blir en del skratt och god mat ikväll! Fick även ett glädjande besked om att jag skall få följa med ner till Braås nästa vecka trotts läget.


Nadja lilla sötnöten får mig att skratta hela tiden på jobbet åt hennes och hennes sambos tokigheter +att jag fick en B'good av henne från Buzzador. Verkligen en toppen tjej på all sätt o vis! 


Ohh just ja.. jag glömde att säga att körskoleläraren tyckte att det gick så bra så han ville speeda på lite mer än vad vi gjort idag och så skulle han se till att boka uppkörning och skrivning under dagen till mig. Det känns stort, riktigt STORT! O nästa vecka är det ju halkkörning...


Det är som att svassa runt på rosa små moln just nu och det känns oerhört bra!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

HIhi va gullig du är!! Men du...de heter faktiskt nadja + hennes MAN asg =)))

2008-09-18 @ 13:41:35
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men gumman då? Ska du inte få fortsätta alls eller?

Nu blir jag ju ännu mer nyfiken på när du ska köra upp :p



krama massor

2008-09-18 @ 17:32:26
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Haha tänkte precis som Nadja skrivit; hennes MAN borde det ju stå ;)



Vart ska du ha halkkörningen nånstans? Kramkram

2008-09-18 @ 21:09:41
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: F R i D A

Vad roligt å höra att du hade en sån skön dag! =)

2008-09-19 @ 08:09:05
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Fick tips om Lactiplus på Hälsokostaffären också så det ska jag testa sen. Men först ska jag rensa kroppen med lite Basica tror jag hon sa :P Hälsokost är en djungel ju ;)



MÅSTE sluta upp med alla onyttigheter också, men det är ju så jävla svårt när man har en sambo som kan moffa i sig allt och lite till utan att bli fet dessutom. Han är typ 15cm längre än mig men väger lika mkt ungefär :S

2008-09-19 @ 17:09:54
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ah ok på så sätt :) Annars kan du ju alltid komma tillbaka till TC ;) We miss u.



Då förväntar jag mig att du kommer körandes hit snart då :p



Ha en superbra helg nu!



Kram

2008-09-19 @ 18:21:30
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0