Huset var ett skämt!

Problem med uppladdning av bilder för tillfället... Ni får avvakta tills i morgon för resterande bilder!


Eller ja visst hade det sin charm. Men nej det var alldeles för mycket som sa nej, nej, NEJ! Vid inspektion i källaren hittade vi info om råttgift och tvättstugan låg utanför huset, rummen var små, badrummet kunde man ej stå i och duscha om man var längre än 160 lång utan att slå i snedtaket och samtliga luckor i köket var söndergnagda och skeva. Mja nej det var inte alls vad jag väntat mig. O andra sidan kanske man borde ha förstått att något lurigt fanns att vänta när man såg priset. Dock tycker jag det är en hel del lockpriser vilket var min tanke. Visst det var en stor tomt på 6377 kvm och ett hus med super charmiga gamla fönster som jag älskar. Här är några bilder på huset vi var och kikade på idag.


 
   

Har även spanat på ett annat hus på nätet som ligger i Torshälla eller närmarebestämt Glömsta. Då vi var lite tidiga till den första husvisningen åkte vi in i glömmsta för att se hur det såg ut kring detta huset. Jag hade förväntat mig ett relativt normalstort hus på två våningar med en liten tomt. Även här blev jag lite besviken då grannen/grannarna mer eller mindre bodde inpå en. Nej tomten var inget att hurra för så även här blir det ett big NO NO. Dock kan jag inte låta bli att gotta mig i interiören som föll mig i smaken! Vitt och stilrent just as I like it!



 

                             




Veronica


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det andra huset var jättefint på insidan. Dock är det lite väl nära till grannarna precis som du säger..

2008-09-08 @ 08:23:45
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Oh så fint det sista huset var inne!!



Ja tyvärr ska vi ju alla dö en vacker dag, dock är det så orättvist när våra nära skall behöva lämna jorden vid för tidiga år. Antar att J's pappa inte riiiktigt hade åldern inne för att säga farväl redan. Samma som min bror, han dog redan som 19-åring. Så orättvist, samtidigt ligger människor och ber om dödshjälp ist.



Kramkram

2008-09-08 @ 16:12:36
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jo jag vet att du gillar det stilrena :) Hoppas då badrummet blir så bra som du vill. Kan hälsa Gerdan men vet inte vem pernilla är tyvärr...

Kom gärna och hälsa på :) du är saknad!

2008-09-09 @ 11:05:30
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/
Postat av: F R i D A

Oh, I like the inredning alot! Har ni köpt huset än? ;) Kram

2008-09-09 @ 11:56:00
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0