Event på G!

Har fått en del erbjudanden på jobbet nu till höstkanten. Jag har tackat ja till STCC finalen än så länge som kommer äga rum den 28 september på Mantorp park. Ska bli riktigt kul. Fick biljetter förra året men blev aldrig av att vi åkte ner så förhoppningsvis blir det av i år.


Har även fått ett erbjudande om att åka på SM finalen i Rallycross i Strängnäs den 27 september. Då jag vet att Robert är förtjust i motorsport (dock främst F1...) så tycker jag det kan vara lite små kul med dessa evenemang. Vid just detta tillfälle så blev man erbjuden att göra ett besök i depån hos Christer Johansson som är Agrols Team. Även Marcus Grönholm kommer befinna sig där vilket jag kan tycka känns något roligare. Nåväl vi får se hur det blir med den saken.


7-9 November kommer vi även att finnas med på Monster Jam i Globen vilket också är ett kul inslag.


Det är i alla fall ett kul sätt att få kontakter med de företag vi jobbar med och se vad vårt företag är med och sponsrar. Och kontakter kan man ju aldrig få nog med!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Usch, fins inga ord för att förklarar känslan att förlora någon nära eller att ha någon närstående sjuk. -Krama om-



Ja tvättmaskin är wonderful!! Hatar att behöva passa tider o komma ihåg tvättstugan. Och dessutom enas om vem utav mig o L som ska göra det. Har man en egen så är det ju bara att kasta in tvätten o sätta på den i farten. Inget man behöver planera hela tiden!!

2008-09-07 @ 12:46:54
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0