En mindre....

Ja minst sagt förvånad blev jag när jag knappade mig in på wedins hemsida för att se om de fått in några nya skor som kunde va något att ha och möts av detta.


Så det blev inga mer skor från wedins. Även om det kanske inte var en butik jag hittade många skor i av intresse så kunde man hitta fina skor/stövlar till ett vettigt pris. Kanske borde ha anat att något var fel när de sålde ut alla skor i butiken i stan. Men jag fick för mig att det var för de skulle byta lokaler då man gjort om väldigt mycket i det varahuset på sista tiden och fortfarande gör. Snacka om att känna sig dum när man hittade denna information.

Veronica

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Ahaaa det ger ju en förklaring till att de säljer ut alla skor! Inte tänkt tanken på att de ska sluta med det.

2008-09-10 @ 21:05:26
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0