Dålig uppdatering på bloggen...

Har inte hunnit uppdatera bloggen på länge. Mycket roligt och en del tråkigt har hänt på sista tiden. I korta drag:



  • Nadja och Noak har gift sig.
  • Körlektionerna går bra.
  • Fått tid för halkan.
  • Portalen mellan hallen och vardagsrummet är klar.
  • Min vän Erik har blivit pappa (dock för flera månader sedan...) och har lagt upp en massa fina kort på sin lilla.
  • Jessie ringde mig här om dagen och pratade lite smått om allt mellan himmel o jord. Blev SUPER glad då jag varit dålig på att hålla kontakten.
  • Frida och Anders var upp på besök i stan när Noak och Nadja gifte sig!
  • Mamma har varit på snabbesök som resulterade i en trerätters på Thai klassic.
  • Per Ek har blivit polis!
  • Jag har hittat ett hus jag dagdrömmer om att få köpa.
  • Jonas pappa har dött i cancer.
  • Det börjar reda ut sig på jobbet med det mesta.
  • Kommer att resa runt en del med jobbet framöver.
  • Pappas sambo har åkt in akut på sjukhuset o de vet inte riktigt vad det är med henne.

Ja som sagt va jag skulle kunna fortsätta i evigheter med listan på vad som hänt. Men det hinns inte med så mycket mer då jag behöver få lite jobb gjort. Bara en liten stund till o sen ska det bokas tvättid, duschas, dammsugas och poppas musik på hög nivå!


Hoppas ni får en jätte trevlig helg!

Veronica

Kommentarer
Postat av: Jessica

Spela riktigt hög musik nu, det kan man behöva när man städar. Hoppas att du mår bra, vi hörs kanske i veckan?



puss o kram

2008-09-06 @ 16:14:14
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Men gumman då, låter inte allt för kul med J's pappa eller din pappas sambo. Hoppas du mår bra trots allt skit!

2008-09-06 @ 19:45:29
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0