Tack!

Tack så mycket för alla fina grattis kommentarer! Jag kan inte med ord beskriva hur glad jag blir.




Min kära R ville inte släppa iväg mig i bilen igår tror jag.. För han bad mig att vara klar till kl 7 för då skulle vi hitta på något. När jag kommer hem står han med en ros och ett grattis kort i handen. Efter lite luskande fick jag veta att vi skulle ut till Thai Classic och äta som han varit så hemlig med. På bussen hem frågade jag min kära syster om hon hört vad han hittat på för bus men hon spelade ju självklart med på notorna o lät oerhört trovärdig. För väl framme på Thai Classic så stod ju givetvis lillasyster och pappa där o fnissa glatt. De hade varit och köpt lite presenter. Gissa om jag satt o skratta när jag öppnade dem en efter en för att hitta följande


Ett paket bilar, en wunder-baum och ett par raggar tärningar. Min far och syster är hopplösa på att hålla masken så de satt och fnissade hela tiden medan jag virade upp papperslager efter papperslager.


Svärmor dök även hon upp med en blomsterkvast och ett grattis kort.




Äntligen har liten blivit stor. Eller ja i alla fall större... =)

♥ Veronica


Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Grattis ännu en gång :) Presenter är du absolut värd, slänger över lite cyber-blommor ;) Kramkram

2008-10-21 @ 11:40:25
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Bjorn

Haha fan man bli ju sugen på att ta körkort igen, även om jag inte fick så där mycket presenter :)

2008-10-21 @ 14:30:43
URL: http://bjornwestergren.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hehe, passande presenter var det ja :)

2008-10-21 @ 19:21:34
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0