Lördag

Sitter o pluggar teori medan grabbarna tittar på F1 och dricker bira. Går sådär men har lyckats reda ut några av mina frågor som jag haft svårt med.


Råkade glida in på några sidor med kläder o givetvis har jag hittat massor som jag skulle vilja ha. Det jag dock fastnade mest för var givetvis ett par skor som bara finns kvar i st 40 som är på tok för stort för mig. Men då de stod som "nyhet" på sidan hoppas jag att de kommer in fler. Det var sjukt mycket "vill-ha-begär" på dem.


 

I morgon har jag blivit övertalad att övningsköra till Katrineholm av min kära far. Jag hade själv planerat att sitta hemma o vända ut och in på min teoribok i hopp om att jag skulle klara provet. Så det blir att köra o gratta min kära farfar som fyllde år här om dagen. Var ju trotts allt evigheter sedan jag var över o hälsade på hos farfar o farmor. O jag vet hur mycket det betyder för dem när man kommer på besök så jag hoppas bara att man slipper höra en massa tjat om hur dålig man är på att komma förbi.


Kanske hinner jag smita ner till BelleShoes o spana in ett par snygga skor i skyltfönstret som jag kan be min kära mor att köpa när de har öppet.


Hoppas ni alla får en trevlig helg/kväll!


Tillbaka till teoriboken...

Veronica


Kommentarer
Postat av: Vera

Jag heter också Veronica :D! Coolt!!! Vad har du gjort ikväll då :)???

2008-10-11 @ 21:45:04
URL: http://bergstrooms.blogg.se/
Postat av: Vera

Slapar och äter godis! Sov så gott och ha det så bra :)!

2008-10-11 @ 22:35:44
URL: http://bergstrooms.blogg.se/
Postat av: Jessica

Riktigt snygga kläder du lagt upp där. Jag skulle också behöva shoppa loss rejält, speciellt vintriga tröjor och mminst ett par stuprörsjeans. Var iväg med mamma i tisdags och köpte ett par vardagsklackar och ett par stövlar att ha utanpå jeansen. :)



Hoppas övningskörningen går bra!



kram

2008-10-12 @ 09:29:17
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Tack snälla du för alla fina ord, du verkar vara en übergo tjej du med :)



Nej precis, skor kan man aaaldrig få för många av. Insåg när jag & L flyttade ihop att jag visst hade lite mkt skor. Trots att vi har både skohylla & skoskåp i hallen så fick inte alla mina plats på långa vägar.



Håller tummarna för dig idag :D Massa kramar

2008-10-13 @ 10:21:48
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Mickis

Vart är den första tröjan ifrån?? Vill Ha den!! GRATTIS IGEN!!! Är så stolt över dig..

puss

2008-10-13 @ 17:00:10
Postat av: Jessica

Grattis än en gång :) Skuttade en massa :)

2008-10-13 @ 19:50:35
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0