Personlighetstest

Spanade in Elin's blogg och hittade detta test. Blev nyfiken och kunde inte låta bli att blippa mig igenom frågorna. Här är mitt resultat:


Din personlighetstyp:

Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.


Ni som känner mig tyckte ni att det stämde bra in på mig?

Själv undrar jag mest vad de tänkte på när de tänkte sig mig i en karriär som religionslärare...

Veronica


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Låter precis som du :) Ska göra det där testet jag också sen o lägga upp på bloggen ;)



Kram på dig gums!

2008-11-13 @ 12:28:54
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Elin

Skoj att det stämde in på dig. :) Både jag och killen gjorde testet igår och stämde bra på oss båda faktiskt. :)Allt bra annars? Nått skoj för dig idag? :) kramar

2008-11-13 @ 13:39:24
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Emelinda

Nu har jag också gjort testet ;)

2008-11-14 @ 20:44:32
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0