Grattis pappa lilla!

Idag säger vi grattis till min kära far som fyller 49-år.


Skall strax sätta på mig lite finare kläder än mysbrallorna och den stickade koftan och bege mig hem till lillasyster. Blir en lugn kväll hemma hos pappa med lite mat och allmänt småprat om allt mellan himmel och jord.


Konstaterade nyss att jag inte har en enda bild på min far på datorn. Eller ja det var väl kanske att ta i då jag har flertalet när han är iförd snickarkläder och är intryckt i ett hörn eller någon annan vrå där man mer eller rmindre ser hans hår, ett ben eller två (om man har tur)... Så jag ska nog ta och köpa mig ett gäng batterier ikväll och ta några kort med digitalkameran! Man kan aldrig får för många bilder! Så tyvärr blir det ingen bild på min älskade farsgubbe idag.

♥ Veronica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0