Ängla Fötter

Igår när jag kom hem möttes jag av en sådan där lapp som sätts upp i porten om herr brevbärare inte hittar en postlåda med det namn som finns skrivet på kuvertet. Sneglade på lappen för att säkerhetsställa att det inte var mig det gällde...




Ängla Fötter, kan man heta så? Jag kom på mig själv med att stanna upp o stirra på den lilla lappen med det ovanliga namnet. Ängla Fötter....


Var ner på stan igår efter jobbet och tittade på en lägenhet som tyvärr var lite av en besvikelse. Dock bodde det en söt liten kissemiss i lägenheten som var OERHÖRT kelen. Tror den var mer intressant än lägenheten!


Strax där efter var det ÄNTLIGEN dags att få träffa Marcus efter lite drygt ett halvårs "vi ska". Fick världens goaste kram när vi möttes så det var nog inte bara jag som hade saknat honom! Fanns en hel del att uppdatera varandra med över en fika och det kändes så kul att höra om allt som hänt och allt han har i planer för sin och tjejens framtid. Verkligen en person som jag tycker oerhört mycket om!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja hon är underbar =)



Helgen blev riktigt lyckad =) Händer idag? =)

Vad var det för lägenhet du kikade på? Vad är du ute efter och hur bor du nu? puss o kram sötis

2008-11-06 @ 11:25:45
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Nadja

De där är ju en salong som är för fotvård skrattar

2008-11-06 @ 19:28:18
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0