Shopping

Igår skulle jag ner på stan och fixa lite inför Ålands resan som är i morgon med jobbet. Skulle köpa skavsårsplåster då jag köpt ett par nya skor som jag trodde att jag skulle hinna få innan resan. Sen skulle jag ha en ny flaska med schampo då den jag har hemma är slut. Skulle kika på någon ny outfit inför resan då det alltid är klädbrist i ens garderob. Vad gjorde jag? Visst jag hoppade in på Axelssons (vilket är en affär där jag sällan hittar något) och hittade en klänning som finns i vitt, beigt och puderrosa. Fick givetvis testa den rosa då det var den enda i storlek XS som fanns kvar.




Hittade även ett par skor som jag testade och föll för direkt. Vart dock lite osäker på om skon var något för liten och ville testa en storlek större som tyvärr inte fanns inne i stan. Så de la undan ett par åt mig utanför stan så ska förhoppningsvis testa dem på lunchen annars blir det under em. Så nu hoppas jag att jag kommer hem med ett par nya skor.

image227      image228


Veronica

Kommentarer
Postat av: Lilla syster

Du vet att jag har den klänningen fast i svart o grått??!! =) Jag köpte den förra året till gesällen :P
Den är fin!!
Söta skor också

2008-05-08 @ 09:40:42
Postat av: Nadja

Ah de där var inte samma klänning som jag tänkte på :D

2008-05-08 @ 10:06:23
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Veronica

Aha det visste jag inte att det var... Den är jätte söt den klänningen. Men den fanns inte i svart/grått på Axelssons. Vad var din i för storlek?

Skorna tyckte jag om massor men inte tanken av att välja en större storlek på skorna.

2008-05-08 @ 10:24:44
URL: http://justbe.blogg.se
Postat av: Lilla syster

Min är i storlek S o den sitter nästan tight på mig :P Bara komma över o prova någon dag!! =)
Okej

2008-05-08 @ 21:11:41
Postat av: Wysteriia

Ja men dom är ju riktigt snygga ;D

2008-05-08 @ 23:05:36
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0