Mina dagar framöver...

Nu blir det jobbsnack igen.. Eller ja i alla fall delvis. Jag hat konstaterat att det ser lagom hektiskt ut framöver...


  • Fredag: Möte med förmarknad, möte med projektgruppen, försöka hinna med de sista orderändringarna som går att göra i nuvarande system.
  • Lördag: Hinna mysa en stund med Robert innan han dissar mig, shoppa med lillasyster, ev utgång med lillasyster.
  • Söndag: Ok det var kanske en lite slappare dag men det beror väl kanske också på hur man mår. En stund i tvättstugan blir det väl i alla fall och kanske tvättning av fönster om jag orkar.
  • Måndag: Utbildning från 10.30 tills hemgång.
  • Tisdag: Utbildning hela dagen.
  • Onsdag: Utbildning halva dagen, försöka hinna med de sista ändringarna i nya systemet, fylla år...
  • Torsdag: Försöka bli klok av det nya systemet, försöka få bort ett skåp i köket.
  • Fredag: Fortsätta bli klok av det nya systemet och åka till Katrineholm, försöka få bort ett skåp i köket reservdag och försöka hitta en bra lösning på vart vi ska få el ifrån.
  • Lördag: Flytta mamma heeeeeela dagen lång och hoppas på att vi hinner koppla in TV'n så vi kan se melodifestivalen.
  • Söndag: Flytta det sista av mamma och konka hem el diskmaskin.


    Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0