Shopping och tidsfördriv av en lördag

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så var det dags för lite shopping i helgen. Var så inställd på att hitta massa kläder men som vanligt när den känslan infinner sig så brukar det sluta i en tom påse. Roligt nog vart det inte så denna gången även om det var långt ifrån vad jag hoppas hitta.


Det blev en svart längre långärmad tröja från Cubus av alla ställen!? Två sjalar en svart och en gul. Sen fick jag ett par solbrillor från Stadium av Robert. Skojade med honom tidigare under veckan att han minsann skulle vara min sugar daddy resten av denna månad. Så helt lottlös var jag inte efter dagen. Men jag saknar fortfarande ett par rediga pumps med rätt storlek på klacken. Varför skall alla vara ca 2-5 cm? Jag vill ha mer!


image189


Väl hemma från stan vart det lite matlagning då jag missat att äta frulle. Så slängde ihop lite potatis, champinjoner och morötter i ugnen tillsammans med lite salt, grovkornig svartpeppar, mejram och virgin olja. Till det blev det marinerad kycklingfilé med tzatziki.


Passade även på att titta på filmen Superbad. Tvekade när jag fick se trailern för filmen men efter Nadjas kommentarer om filmen kändes det ändå som att den förtjänade en chans. För er som inte har någon humor som helst eller för er som inte gillar sex skämt så avråder jag er STARKT från att titta på denna film. Själv gillade jag den skarpt och har under en längre tid hoppats på att få se en bra komedi efter alla skräckisar.



image188


Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0