När kommer solen?

En liten sådan där desperat fråga på en tisdagseftermiddag. Jag saknar solen enormt mycket. Just idag och just nu är väl kanske fel tillfälle för mig att känna efter hur man mår och vad man saknar. Paltkoma delyx efter pizzan till lunch och så är det sådant där pissigt väder ute. Grått och trist och fuktigt så håret krullar upp sig på 5 röda bara man visar sig ute.


image174


På fredag blir det HGB vilket skall bli rätt spännande. Har vad jag mins aldrig varit i HGB, min känsla är dock att det är en typisk sommarstad som jag skulle gilla att strosa omkring i. Vad helgen bjuder på är det ingen som vet men jag kan gissa mig till att minst en dag kommer gå åt till att gå ut på krogen eller sitta hemma hos våra vänner, dricka lite och prata skit.


Inför resan måste silver pilen städas på både ut och insida då vi konstaterade att det var på tok för länge sedan vi gjorde det. Trist dock om det skall vara pissväder hela helgen då kommer det kännas som det varit i onödan man städat vår numera dassgråa/svarta bil. Vi skall även tvätta en del och städa ur lägenheten så man kommer hem till nått rent. Måste även försöka hitta någe kul att ta med sig. Vi fnulade på en flaska rött, en blomma och ett påskägg i keramik fyllt med godis men jag vet inte. Någon som har nått bra tips?

Veronica


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det beror lite på...blommor brukar ju uppskattas, vin likaså men om ni ska äta något så kan ni ju stå för efterrätten eller liknande.

Annars kan ni ju "go crazy" riktigt och slå rosetter om er själva och säga "är inte vi present nog" ...jag vet inte *fundera*

2008-03-11 @ 15:08:33
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0