Helgen har minst sagt slutat väl!

I lördags var jag på besök i Köping hos Jess. Åt en jätte smaskig tacopaj och spelade ett riktigt kul spel som jag inte vet vad det heter. Passade även på att göra en och annan ful min och kikade på en komedifilm som fick oss att skratta.


Idag har det tränats, shoppats, tvättats och avslutats med en film som fått tårarna att spruta ut genom ögonen hela filmen igenom. En film som berörde mig rakt igenom. Har ni inte redan sett den så rekommenderar jag den STARKT. August Rush heter den.


image171

image172    image173




Känner mig riktigt nöjd med helgen om jag får säga det själv. Visst jag hade mer än gärna träffat lite mer folk när jag var i Köping och jag har ångest över att jag inte träffade er andra. Ni vet vilka ni är och ni är allt annat än bortglömda!


Hur har din helg varit?

Veronica


Kommentarer
Postat av: Björn

Det låter ju nästan som att man måste se den filmen då mao :)

Min helg har varit helt underbar, det som hade gjort den perfekt var om man fått säga hej och ge dig en kram men det kommer det kommer :)

KRAM!

2008-03-10 @ 07:23:43
URL: http://bjornwestergren.blogg.se
Postat av: Jessica

Tack så mycket för lördagen, kommer leva på det länge :) Skickar över bilderna jag tog sen vid ngt tillfälle.

2008-03-10 @ 08:39:38
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Per

Det kommer fler tillfällen Vero :D
Vi träffas snaaaart.. det säger stjärnorna mig :D haha

ha det bäst

2008-03-10 @ 09:03:12
Postat av: Björn

Nja det går inte så bra att fika i Kungsör efter 18 misstänker jag :) hehe men det låter ju som en bra idé annars, iofs är varken jag, Calle eller Per kvar så länge hehe men det går ju att ordna om inte annat.

Kryssning...hmm...ja det vore nått, men man brukar bränna så mycket pengar på sådana haha, men jo det låter ju intressant, men då måste man ju fixa ledigt och så, det som är det jobbiga.

2008-03-10 @ 13:01:44
URL: http://bjornwestergren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0