Biggest looser

Japp idag var det tänkt att jag skulle åka till Kungsör för att träffa ett par gamla arbetskollegor efter jobbet. Som vanligt blir det aldrig som man tänker sig och därför blir det en lång dag på jobbet. Så nu får vi planera om besöket ytterligare en gång men det skall nog kanske gå bättre då? Eller vad säger ni?


Har även fått en "redig utskällning" idag av två personer. Båda påpekade mitt alldeles "underbara" sätt att vara just nu. Är rätt negativ som det ser ut just nu. Finns mycket bakom det och jag försöker verkligen tänka positivt men just nu går det bara inte. Nåväl det sades även en massa andra fina saker som värmde. Så TACK till er som försöker muntra upp mig och få mig på bättre tankar.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Kom bara ihåg en sak, låt inte jobbet sätta stopp för din fritid *tipsa* utan fritiden är de ingen idé att jobba för då behöver man inte pengar ;-) Så nästa gång så bestämmer du att du ska åka dit och så ska de vara så! *ler*

2008-03-26 @ 15:59:58
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Jessica

Hmm, låter ju inte helt bra det där gums.

Dock är det bättre för mig att du åker en annan gång då jag börjar jobba heltid nästa vecka, det innebär ju att jag faktiskt är där när du kommer :)

Hoppas allt ordnar sig, kom bara ihåg att det är ok att vara neggo ibland :)
Puss & Kram

2008-03-26 @ 17:42:35
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Björn

Det var ju nästan bra att du inte kunde igår för jag åkte ju ändå från jobbet och köpte kamera i Katrineholm...usch vilken håla det är :D haha men nu ligger kameran hemma och väntar på att bli omhändertagen.

Så snart dax för dig att klä upp dig och posera ;)

Massa björnkramar.

2008-03-27 @ 10:23:48
URL: http://bjornwestergren.blogg.se
Postat av: Jessica

*asg* tror på psykfall jag :P är en helt underbar bild det måste du ju hålla med om?
Love u 2 :)

2008-03-27 @ 17:27:27
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0